27.11.2011

משרד חקירות: גול עצמי בטורקיה

בני זוג ניהלו ביניהם תיק גירושין.
המאבק העיקרי היה על דירת השניים, אשר ניתנה בזמנו, לפני החתונה, במתנה לבני הזוג על ידי הורי האישה.
הבעל, במסגרת המאבק בינו לבין אשתו, דרש מחצית מהדירה בה התגוררו במהלך 12 השנים, ילדו 2 בנות וחיו חיי נישואין מוצלחים לכאורה, עד למשבר.
המשבר פרץ בדמותה של בת זוג חדשה של הבעל, קולגה בעבודה שהיחסים ביניהם חרגו מעבר ליחסים שבין קולגות.
לאחר שהתגלה לאישה דבר הבגידה של בעלה בה, היא פתחה בהליך גירושין בבית הדין לענייני משפחה, אולם הופתעה לגלות כי בעלה הקדים אותה בבית הדין הרבני שם פתח קודם לכך תיק גירושין. 
הבעל לא שיער שצעד זה יהא בסופו של דבר גול עצמי עבורו...

במסגרת ניהול תיק הגירושין דרש הבעל שלום בית, אולם היה זה מסיבות טקטיות, שכן הוא לא התכוון לכך ברצינות, והראיה היא שהזמין כרטיסי נסיעה לו ולחברתו לקלאב יקר באנטליה, תורכיה (כן, אז עדיין בילו שם הישראלים).
כאשר התגלה הדבר לאשתו (איך? זה סיפור בפני עצמו...) היא הפעילה חוקר פרטי, אותי כמובן, לצורך השגת עדויות וראיות לכך שיחסי הבעל עם חברתו חורגים הרבה מעבר ליחסי קולגות (לא אחשוף את מקצועם על מנת לשמור על אלמוניותם). 

יצאתי עם אשתי ובני בן ה- 14 לקלאב.
מה יותר תמים ממשפחה ישראלית היוצאת לקלאב בתורכיה בחופשת הפסח?
אלא שחדי העין מבין הנופשים בקלאב יכולים היו להבחין שאותה משפחה עסקה הרבה מעבר לנופש הממוצע בצילומים, צילומי ווידיאו שבהם הם הצטלמו במקומות שונים בקלאב, כאשר ברקע נראה תמיד אותו זוג, במצבים שונים.
פעם האיש מחבק ומנשק את האישה לאחר צאתם ממסעדה, פעם הם מורחים זה על זה שמן שיזוף על שפת הבריכה, במקום אחר, בכניסה למעלית, אינם מתאפקים לשלוח ידיים זה אל זו ובחזרה – מצבים רבים ושונים שמסקנה אחת מתבקשת מהם – זו אינה מערכת יחסים שבין קולגות לעבודה...

בדיון בבית הדין הרבני, אליו הגיעה האישה עם הממצאים שעלו בחקירה על ידי משרד החקירות שלי, פסקו הרבנים לטובת האישה וקבעו שהדירה כולה שייכת לה, לא רק בגלל בגידתו של הבעל, לא רק בהיות הדירה מתנת הוריה לחתונה, אלא גם (אולי אף במיוחד) שהנסיעה לקלאב בתורכיה הייתה במהלך הפסח, ואת ליל הסדר בילה הבעל עם ה"קולגה" ולא עם משפחתו, על אף הצהרתו ובקשתו לשלום בית.

מסקנה - לא תמיד נכונה הקביעה שבמקרי גירושין, לבעל כדאי לפתוח תיק ברבנות ולאישה בבית המשפט לענייני משפחה.

תגובה 1: