1.1.2012

חקירות אישות: בגידה כפולה ומכופלת


חשדו של הבעל בפעילותה המוזרה של אשתו, לאחרונה, הביאה אותו להתייעץ במשרדנו – משרד חקירות פרטיות.
הבעל פרש בפנינו את מערכת היחסים בינו לבין אשתו המשתרעת על פני 15 שנים, 3 ילדים, קריירה מוצלחת של הבעל וחיי נוחות ורווחה של האישה, לצד עבודתה כמורה.
הסימנים המטרידים שהעלה בפנינו, שהתריעו בפניו על כי אשתו אינה כתמול שלשום, עוררו גם אצלנו רושם שמשהו עובר על האישה, אם כי לא ניתן היה להניח את האצבע ולהצביע על פעילות כזו או אחרת שתבסס את החשד.
אפשרויות רבות עלו במהלך ברור זה, כאשר אחת מהן הייתה, איך לא, כי האישה בוגדת בו.
יחד עם הבעל (שהוא למזלו, ולמזלנו, עתיר אמצעים) הצענו ותכננו פעילות חקירה פרטית שתאפשר לבחון ולגלות מעשיה של האישה.
התוכנית הייתה לקיים חופשה משפחתית בה יציע לאשתו שיסעו עם שלושת ילדיהם לבית מלון באילת.
היה ברור לנו מראש שתגובתה של האישה תהא כי היא אינה מעוניינת להצטרף אליהם משום שהיא מעדיפה לנצל את הזמן לעצמה ולטובתה בדרך אחרת.
כמובן שהבעל לא ניסה לשכנע את האישה אחרת.
מועד החופשה הגיע ואנו נערכנו לבצע מעקב אחר האישה, אשר סיפרה לבעלה ערב קודם כי היא אולי "תיתן קפיצה קטנה לחו"ל" בשעה שהוא וילדיהם נופשים במלון בדרום הארץ.
במהלך המעקב, אשר לאור האפשרות של "קפיצה קטנה לחו"ל" היה מורכב ובעייתי, אך הצלחנו לבצעו בהצלחה, הוברר לנו כי לא חו"ל ולא חולון היו בראשה של האישה, כי אם חופשה פרטית נפרדת עם בת זוג!
ואכן, המעקב אחר האישה גילה לנו כי במקביל למועד החופשה של הבעל והילדים, היא יצאה לנופש במלון יוקרתי, הרחק מזה בו שהו בעלה והילדים, אך לא לבד.
חקירתנו העלתה ממצאים המצביעים על כך שהאישה מנהלת מערכת יחסים אינטימית עם חברה, צעירה ממנה (המוכרת לבעל כ"ידידה" וכחברת המשפחה).
הבעל \ הלקוח לא העלה על דעתו, לאחר שקיבלת את ממצאי החקירה הפרטית, את האפשרות שאשתו תבגוד בו עם בת זוג.
ההלם, ההפתעה והפגיעה באגו הגברי היו כבדים הרבה מכפי שיכולים היו להיות, לו היה מתגלה לו כי הבגידה היא "שגרתית" ולאשתו יש מאהב ממין זכר.
הבעל, האוהב את אשתו, ככל שהתברר לו גם לאחר גילוי הפרטים הללו, לא נקט בשום צעד שיחשוף בפני אשתו את הידוע לו, והוא ממתין ומחכה לה שתחזור רגשית אל בין זרועותיו.
מה אם כן עדיף לבן זוג אוהב ? לדעת או לא לדעת כל הקורה עם בן הזוג ?
(מפאת שמירת הסודיות וזהות הלקוח, הוסוו פרטים רבים הקשורים לחקירה זו).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה